Monday, July 31, 2006

telekom babi...

kat umah parents aku sekarang ni pakai tmnet dial up..sepatutnye dah ade streamyx dah...tiap2 bulan bil streamyx sampai je kat umah..ade la nak kat 80ringgit tiap2 bulan...tp yg macam haram tu takleh pakai langsung.sebenarnye camni cite nye...kan slalu ade kat shopping complex..ade orang bukak booth utk bukak line streamyx..bapak aku pun bukak la line streamyx..biase la..nak menolong usahawan melayu la konon...pastu sampai sekarang ni..dah kat setahun lebey...modem cibai tu tak sampai2 lagi...pastu agent babi tu plak...aku tak tau la mcm mane die buat...die bleh activate kan akaun streamyx tu walaupun takde dpt modem.. pastu call la telekom...telekom kate takpe..nanti die rebet kan(pulang balik la maknenye ala macam bonuslink tu..rebet sane sini)...pastu baru-baru ni...boleh tahan pantat gak Telekom MALAYSIA ni...die kate kalau nak install modem streamyx ty...kene bayar bil dulu...ade la lebey kurang 500ringgit++...tak ke pantat tu...sial tak ingat punye..aphal plak kene bayar...bukannye gune pun streamyx tu..apsal pulak aku yang kene bayar...ko yang hutang aku servis sebanyak 500 ringgit..aku plak kene tanggung..amende la telekom..ko tu dahla mewakili Malaysia dlm bidang komunikasi..ko pakai nama telekom Malaysia..tp servis ko mcm sial..buat malu Malaysia je..lain la kalau ko pakai name syarikat internet Kamal ke..tak pun Ah Chong Net ke..ni ko pakai name telekom Malaysia..malu-malu..cukup memalukan..telekom pun same babi juge ngan agent tu...pastu bapak aku pun tutup la akaun streamyx tu..sbb kecibaian dan kepantatan Telekom dan sekutunye...tp bil tetap sampai lagi kat rumah..

ini la die negara kesayangan aku Malaysia...servis dahla mcm pantat..lembab mcm siput...pastu tipu pulak tu...bes kan malaysia???bes kan???mcm haram...mengikut adat ketimuran konon...jujur amanah...burit mak die..syarikat negara pun menipu..dahla malaysia ni takde ISP broadband yang lain..bangga tu...pakai broadband 1MBps..laju tu...

5 Comments:

Blogger singabeng said...

Ha - Ha

Kalau You Tak Suka, You Keluar dari Malaysia!!

Gitu le aku rasa TMNet cakap kat ko nanti jojo..

hahahahahaahahah

10:26 AM, August 04, 2006  
Anonymous Anonymous said...

betul, strymyx sucks, line x penah stabil, kalu 1 hari tu, lbh kurang 9 jam je online

12:35 PM, June 24, 2008  
Anonymous Anonymous said...

memang beso celake la tmnet ni.aku nak donlod file x sampai 100mb...da masok ni da 3 kali da asyik putos je.bangkai betol...aku ingat yg keje kat TM tu smue mmang mangkok ayon la...

11:02 AM, September 10, 2008  
Anonymous Anonymous said...

isu penajaan ini telah mendapat bantahan keras dari staff TM, penajaan MAN U dibawah projek Sherene VP group marketing sebanyak 25 juta!!!! pengaliran wang keluar terus berlaku... syarikat GLC pulak tu... hasil penajaan adalah sia2 sahaja sbb pakaian MAN U tidak boleh digunapakai di Malaysia atas sbb isu SALIB.

NAMUN SEMUA ITU TIDAK DIANGGAP MEMBAZIR, SBB ORANG ATAS KAYA RAYA... DATO ZAM PUN KAKI PENIPU JUGA.... ATAS SEBAB TERSEBUT.... WAHAI RAKYAT MALAYSIA SEKELIAN, orang bawahan diarahkan untuk :-

1. BERJIMAT CERMAT
2. MENUTUP LAMPU
3. TIADA LAGI KALENDER UNTUK ANGGOTA BG TAHUN 2011
4. TIADA LAGI DIARI
5. PALING DASYAT SEKALI - TIADA SAMPUL DUIT RAYA &
6. TIADA KAD HARI RAYA...
(TERPAKSALAH AKU MEMINTA SEDEKAH DARI MAXIS& DIGI)

Sherene nie memang banyak habiskan duit syarikat.. berpuluh projek dia dah buat n semua gagal... menelan belanja puluhan juta... tp GCEO TM, mangkuk hanyun n bebal...

3:33 AM, September 27, 2010  
Anonymous Anonymous said...

telekom ni mmg babi..... babi negara pantat sial

4:43 PM, May 29, 2011  

Post a Comment

<< Home